PRIMA-PROTETIKA Kft.

Minőségpolitikánk


 MINŐSÉG, megbízhatóság a magas szakmai TUDÁSSAL!

Célunk VEVŐink teljes megelégedettsége


Vevőközpontúság


A PRIMA-PROTETIKA Kft. tulajdonosai és vezetősége célja a vevői elégedettség magas szinten történő biztosítása és folyamatos fenntartása. Cégünk teljesítményének javítása és erősítése a gyógyászati segédeszközök gyártásával, javításával, forgalmazásával, egészségmegőrző és állapot javító termékek kereskedelmi értékesítésével a hazai piacon. A tevékenységünk középpontjában a vevő áll. Célunk, hogy munkánkkal biztosítsuk termékeink és szolgáltatásaink egyenletes minőségét és törekszünk, hogy maradéktalanul megfeleljünk a vevőink által meghatározott és elvárt igényeknek, követelményeknek. Az ügyfelek hosszú távú elégedettsége elnyeréséhez folyamatosan figyeljük és elemezzük igényeik változását, amely egyben Cégünk eredményességének záloga is. Vevőink magas szintű kiszolgálása érdekében, a termékeinket jó minőségű anyagok felhasználásával, szükséges személyi és tárgyi erőforrások biztosításával, a hatályos jogszabályi, szakmai, valamint hatósági előírásoknak megfelelően biztosítjuk.

 

MINŐSÉGIRÁNYÍTÁS, FOLYAMATOS FEJLEsztés

 

Hatékonyan működtetjük az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerint kialakított minőségirányítási rendszerünket, alkalmazásával biztosított a Cégünk fejlődése, hiszen a hosszú távú fejlődés is kizárólag folyamatossággal valósítható meg. A szinten tartás nem elegendő a versenyképesség megőrzéséhez, gondoskodni kell mind a termékek és szolgáltatások, mind a cég dolgozóinak folyamatos szakmai fejlesztéséről annak érdekében, hogy a hatékonyság fokozódjon. Hatékony döntések mindig az adatok és információk elemzése alapján születnek. Biztosítjuk, hogy minőségpolitikánkat munkatársaink megismerjék, megértsék és elfogadják.

 

EGYÉNI FELHATALMAZÁS

 

A dolgozók jelentik a szervezet alapját minden szinten, törekszünk arra, hogy a munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, kezdeményezés a minőség javítására.A dolgozók jelentik a szervezet alapját minden szinten, törekszünk arra, hogy a munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, kezdeményezés a minőség javítására.

 

Békéscsaba, 2024. január 30.

Bartó Anita              

                                                                                                                                                                                                                                                        Ügyvezető               

0.2.1. Minőségpolitika    v.4.

ISO 9001:2015 Tanusítvány HU

ISO 9001:2015 Tanusítvány EN