Cégtörténet - 27 év röviden

1993. Három ortopédiai műszerész végzettségű szakember ebben az évben alapította meg a társaságot, célul kitűzve a mozgásukban korlátozott és sérült emberek életvitelét könnyítő gyógyászati segédeszközök készítését, értékesítését és javítását.

Már a megalakuláskor olyan környezet kialakítására törekedtek, mely emberközpontú, családias és barátságos. A szakma iránti szeretetük az évek során sok embert sodort magával és egyre többen azonosultak ezzel a gondolattal. A munka, a megbízhatóság és a szakértelem révén egyre szélesebb körben szerzett elismerést a vállalkozás. Az ügyfelek igényeinek megismerése és kiszolgálása a folyamatos növekedésre ösztönzőleg hatott.

1997. Új székhelyen, Békéscsabán a Gyulai út 35. szám alatt folytatta tovább működését a vállalkozás. Ma már ezen a telephelyen működik a Kft. egyik legnagyobb és legmodernebb gyógyászati szaküzlete, orvosi rendelők és a gyógytornára is alkalmas tornaterem.

A következő években, - manapság már szinte egyedülálló módon - hazai gyártóként elkezdődött a rehabilitációs eszközök (bot, mankó, járókeret, stb.) gyártása a békéscsabai telephelyen. Ezzel párhuzamosan a szomszédos megyékben, először Szegeden, majd Kecskeméten és Szolnokon saját gyártóhelyeket alakítottak ki, melyek a növekvő piaci igényeket és a gazdaságos működést támogatták. 

1998. Eleget téve az ISO 9001 Nemzetközi Minőségirányítási Rendszer követelményeinek a vállalkozás megkapta Minőségbiztosítási Tanúsítványát. A mai napig hatékonyan működteti a Nemzetközi Minőségirányítási Rendszert, folyamatosan fejlesztve annak eredményességét, hogy termékeivel és szolgáltatásaival biztosíthassák a vevő megelégedettségét. Mindemellett a szakmai előírásoknak megfelelő hatósági engedélyeket és előírásokat is folyamatosan aktualizálják és teljesítik gyártóhelyeikre és termékeikre egyaránt. A gyógyászati segédeszköz gyártást szakképzett ortopédiai műszerészek, ortopédiai kötszerész végzettségű varrónők és ortopédiai cipészek végzik, akik továbbképzéseken vesznek részt, hogy a kor elvárásainak is megfeleljenek.

A kereskedelmi igények növekedésének következtében folyamatosan bővül a Kft. szaküzlethálózata. Napjainkban a Dél-Magyarországi régió piacvezetőjeként 23 

PRIMA-PROTETIKA Gyógyászati Szaküzlet áll a vásárlók és ügyfelek rendelkezésére. A betegségek megelőzésére, az egészség megőrzésére, sportolásra, illetve az életvitel könnyítésére, a mindennapok visszaállítására, rehabilitációra alkalmas eszköz kínálattal igyekszik megfelelni a vásárlói igényeknek. 

2005. Nagykereskedelmi tevékenységgel és a gyógyászati segédeszköz gyártás volumenének növelésével vette birtokba a vállalkozás új telephelyét Békéscsabán, a Vandháti út 1. szám alatt, ahol a Kft. teljeskörű adminisztratív irányítása is helyet kapott. 

2007. Az internet elterjedésével szükségessé vált a Kft. online megjelenésének kiépítése is, mely folyamatot honlap és webáruház létrehozásával, illetve egy elnyert GVOP pályázat segítségével cégen belüli integrált vállalatirányítási rendszer kialakításával kezdte meg. Ennek megfelelően kiépítésre került a hálózati rendszer, mely összekötötte az értékesítési pontokat, a gyártóhelyeket és a központi telephelyet. 2010. óta a társaság már egy egységes integrált vállalatirányítási rendszert alkalmaz ügyviteléhez.

2012. Egy újabb pályázat segítségével a Kft. támogatást nyert egy új technológia bevezetéséhez, mely az Új Széchenyi Terv keretében valósult meg. A Rodin 4D rendszer a világon ismert egyik legfejlettebb ortopédiai méretvételi és gyártási technológia. Előnye, hogy a hagyományos, gipszelésen alapuló eljárás mellett az új technológia segítségével számítógép vezérelt digitalizált formában történik a méretvétel, valamint a pozitív minta szerkesztése és marása. A technológia nem csak gyorsaságában és pontosságában kiemelkedő, de rendkívül higiénikus is, hiszen a páciens bőrfelülete a méretvétel során bőrirritációt okozó anyaggal nem érintkezik.

2019. A versenyképesség növelése az egyik legfontosabb célja a vállalkozásnak. Ilyen jellegű innovációs fejlesztés a Shoemaster korszerű szoftvercsomag és Atom FlashCut bőrszabászati rendszer bevezetése is, melyhez GINOP pályázat útján nyert támogatást a Kft. Mindenre kiterjedő digitalizált megoldást nyújt az egyedi méretre készítendő ortopéd lábbelik méretvételezésére, szkennelésére, tervezésére és gyártására. A lábvizsgálattól kezdve a mintakészítésen át a közvetlen megmunkálásig mindent felölel a technológia. A rugalmas rendszer lehetővé teszi az automatizált cipőkészítés egyéni igényekhez igazítását. A digitalizált mintavételből adódóan pontosabb méretvételt, jobban illeszkedő lábbeliket eredményez.

2020. A modern kor igényeivel lépést tartva az internetes megjelenés is teljeskörű fejlesztésen esett át, melynek köszönhetően napjainkban már több platformon is felhasználóbarát módon vált elérhetővé a cég. Ugyanakkor a gyártási folyamatok modernizációja sem maradhatott el, ezért az ortopédiai kötszerész műhely és a cipőfelsőrész készítő műhely is jelentős fejlesztésen esett át, melynek köszönhetően korszerű digitális géppark került telepítésre.

Jövőt építünk - a múlt gyökereiből - a jelen aktív közreműködésével!

Ütőképes, szakmailag jól képzett csapatunk kereskedelmi ismeretekkel rendelkező stábbal, ötletgazdag, naprakész marketingtámogatással tekint a jövőbe, kihasználva a 21. század nyújtotta technikai lehetőségeket. A partnerkapcsolatok ápolása nem csupán hagyományra épülő protokolláris mutatvány, mindinkább a napi szintű, közös fejlesztést, gyártást és értékesítést támogató tevékenység munkatársaink számára. Ez jelentheti a jövőt! Több évtizedes szaktudásra alapozva folyamatosan fejlesztjük saját gyártású termékeinket, a kor igényeinek megfelelő forma és színvilággal, a gyógyulást segítő antibakteriális anyagokkal, kiegészítőkkel. Ennek köszönhetően tudunk lépést tartani a növekvő piaci igényekkel és bővítjük kínálatunkat.

A cég jelmondata:

MINŐSÉG, MEGBÍZHATÓSÁG A LEGMAGASABB SZAKMAI TUDÁSSAL!