PRIMA-PROTETIKA Kft.
Minőségpolitikánk
Célunk VEVŐink teljes megelégedettsége
Vevőközpontúság
A PRIMA-PROTETIKA Kft. tulajdonosai és vezetősége célja a vevői elégedettség magas szinten történő biztosítása és folyamatos fenntartása. Cégünk teljesítményének javítása és erősítése a gyógyászati segédeszközök gyártásával, javításával, forgalmazásával, egészségmegőrző és állapot javító termékek kereskedelmi értékesítésével a hazai piacon. A tevékenységünk középpontjában a vevő áll. Célunk, hogy munkánkkal biztosítsuk termékeink és szolgáltatásaink egyenletes minőségét és törekszünk, hogy maradéktalanul megfeleljünk a vevőink által meghatározott és elvárt igényeknek, követelményeknek. Az ügyfelek hosszú távú elégedettsége elnyeréséhez folyamatosan figyeljük és elemezzük igényeik változását, amely egyben Cégünk eredményességének záloga is. Vevőink magas szintű kiszolgálása érdekében, a termékeinket jó minőségű anyagok felhasználásával, szükséges személyi és tárgyi erőforrások biztosításával, a hatályos jogszabályi, szakmai, valamint hatósági előírásoknak megfelelően biztosítjuk.
MINŐSÉGIRÁNYÍTÁS, FOLYAMATOS FEJLEsztés
Hatékonyan működtetjük az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerint kialakított minőségirányítási rendszerünket, alkalmazásával biztosított a Cégünk fejlődése, hiszen a hosszú távú fejlődés is kizárólag folyamatossággal valósítható meg. A szinten tartás nem elegendő a versenyképesség megőrzéséhez, gondoskodni kell mind a termékek és szolgáltatások, mind a cég dolgozóinak folyamatos szakmai fejlesztéséről annak érdekében, hogy a hatékonyság fokozódjon. Hatékony döntések mindig az adatok és információk elemzése alapján születnek. Biztosítjuk, hogy minőségpolitikánkat munkatársaink megismerjék, megértsék és elfogadják.
EGYÉNI FELHATALMAZÁS
A dolgozók jelentik a szervezet alapját minden szinten, törekszünk arra, hogy a munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, kezdeményezés a minőség javítására.A dolgozók jelentik a szervezet alapját minden szinten, törekszünk arra, hogy a munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, kezdeményezés a minőség javítására.
Békéscsaba, 2024. január 30.
Bartó Anita
Ügyvezető
0.2.1. Minőségpolitika v.4.